martes, 31 de octubre de 2017

CARTA DE PAVANI



Acabamos de recibir unha carta de Pavani, a nena da India que temos apadriñada a través da Fundación Vicente Ferrer. Estamos moi contentos/as ter noticias dela e comprobar como vai avanzando nos estudos e saber algo máis sobre o seu día a día: 

        Queridos padriños/as: ¡Namaste! Son Pavani. Escribo esta carta con moitas ganas e ilusión. Estou moi contenta de dicirvos que pasei de 8º a 9º curso con boas notas. O meu irmán maior Praven estuda último ano de diplomatura e a miña irmá Pavittura aprovou 10º curso. Nas vacacións de verán fumos a Bangalore. Alí vimos templos e o parque. Paseino moi ben coa miña familia. A miña nai é modista. O meu pai traballa no campo. Moitas grazas pola vosa axuda. Con cariño. Pavani

No hay comentarios:

Publicar un comentario