viernes, 24 de abril de 2009

A IMPORTANCIA DA EDUCACIÓN. Por Nuria Martínez Castelos, alumna de 4º da ESO

Ola!. Eu son Nuria e vou contar algo que creo que tamén lle ocorre a moitos adolescentes da miña idade.
Teño quince anos e estou en 4º da ESO. Cada día levántome e déitome perezosa de pensar que ao día seguinte tamén terei que madrugar para ir de novo ao colexio, botar alí parte do día cos profesores, escribindo e estudando todo o tempo; algo que á maioría dos nenos non nos gusta. Malia iso, eu aproveito o tempo todo o que podo e, cada día, adico as horas que necesito a facer os deberes e estudar. Por agora aprobo todas as asignaturas e espero que iso sexa sempre así.
Teño varias razóns que me motivan para estudar e aprender, unha delas é polo meu propio ben para que, no futuro, teña un traballo asegurado e poida vivir eu mesma sen axuda de ninguén; a outra, e baixo a miña opinión, de gran importancia, é que sei que millóns de nenos, sobre todo do terceiro mundo, desexan cunhas ganas inmensas poder ir a un colexio para aprender, aínda que só sexa o máis básico (ler, escribir, sumar, restar); nembargantes atópanse coa crúa realidade de non poder facelo por non ter ningún tipo de medios que llo permitan.
Por todo isto dende aquí mando unha mensaxe a todo o mundo para que saiba aproveitar o tempo aprendendo, porque nós sí que temos o luxo de poder ir o colexio e, moitas veces, non nos paramos a pensar niso. Xa sei que facer o esforzo de estudar non lle gusta a moitos, pero na vida non todo é tan doado, non poden dárnolo todo feito. Temos que sacrificarnos un pouco polo noso propio ben e, ás veces, ata polo ben dos demais.

NURIA

2 comentarios:

  1. Gustoume moito o texto escrito por Nuria. Esta reflexión deberíana facer tódolos rapaces, e asumila como propia. Noraboa Nuria.

    ResponderEliminar
  2. Sergio De Bernardo Iglesias15 de mayo de 2009, 11:51

    CUARTO MUNDO


    El termino mendicopolis se refiere a la ciudad en la que viven los mendigos, los alcoholicos, drogadictos, personas sin protección oficial, viudas y madres sin medios económicos, niños abandonados, explotados o prostituidos y ancianos desamparados.
    Yo pienso que es un lugar muy real porque hay mendigos en todos los lugares del mundo.
    Las personas caen en la mendicidad por los siguientes motivos:
    -El alcoholismo.
    -Las drogas.
    -Quedarse sin recursos económicos etc.
    Cuando se cae en la mendicidad no es nada fácil salir de ella.
    Para reinsertar a los mendigos en la sociedad se les puede ayudar dándoles un trabajo, una casa etc.

    ResponderEliminar